vineri, 25 noiembrie 2011

Lacrima de dor,dor calator..!


Esti prea departe ca sa te pot vedea, prea departe ca sa te pot atinge, si totusi atat de aproape de inima mea… de visele si sperantele mele… Mi-e nespus de dor de tine si numar zilele pana cand poate fara sa stim ne vom revedea din nou…De ce viata asta este asa de nesigura,parca as fi intr-o gara unde astept un tren sa vina de nu stiu...unde.Astept sa se intimple ceva....din care sa fiu sigura ca pot intelege ceva,ca viata mea a prins din nou sens,ca are consistenta,ca mai pot astepta o clipa de lumina.Singura existenta reala sunt eu aici si tu acolo...!Sunt gindurile mele.... pe care as dori sa le stii,ce mult as da..... sa pot sa le spun prin viu grai.
O poveste ce sper ca n-o vei uita usor.
E-o poveste despre o lacrima,o lacrima de dor,
Despre ploi de lacrimi, despre nori, o palma de nor.
E-o poveste despre un nor de iubire, iubire divina.
E-o poveste despre o inima zdrobita, zdrobita de pamânt.
Un pamânt razvratit, un neam luat de vânt,
Un vânt de durere , durere si chin...
E nevoie de har, e nevoie de mila,
E nevoie de legamânt de iubire, iubire divina.
Un nor de iubire,un nor ne-mpresoara,o palma de nor
Nori de-ntristare, nori de lacrimi, lacrimi de dor...!Inchei cu-PROVOC VIATA!AURA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu